به همت دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر جشنواره ایده‌های برتر بخش کشاورزی 25 تیرماه امسال در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، یکی از مهمترین اهداف این رویداد “شناسایی نوآوری‌ها و فناوری‌های بدیع و نوظهور و نزدیک به بازار سرمایه” در راستای توسعه و تحول صنعت کشاورزی است.

همسو کردن بخش دانشگاهی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی با نیازهای صنعت کشاورزی، همسو و همگرا کردن سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای توسعه این صنعت، ایجاد بستری مناسب برای معرفی ایده‌های نوآورانه برای سرمایه‌گذاری، ایجاد بستری مناسب برای همکاری‌های مشترک ایده‌پردازان با یکدیگر، ایده‌پرداز با سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذار با سرمایه‌گذار از دیگر اهداف برگزاری این ایده‌بازار است.

در این رویداد سعی در تسهیل و تسریع انتقال فناوری‌های نوآورانه به بخش کشاورزی است.

سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان بازوی اجرایی امر پژوهش و فناوری وزارت جهاد کشاورزی با استناد به نیازهای روز بخش کشاورزی کشور و هم راستا کردن امر پژوهش و نوآوری با آن، با همکاری و مشارکت دفتر ایده‌بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی، ستاد توسعه فناوری نانو، ستاد توسعه فناوری‌های آب، ستاد خشکسالی فرسایش و محیط زیست، ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدام به برگزاری این رویداد، در ۲۵ تیرماه ۹۸ در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کرده است.

طراحان و فناوران می‌توانند برای ارسال طرح و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.agricultural.ideasbazaar.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست